Στις εγκαταστάσεις του Μασούτη πραγματοποιήθηκε δια ζώσης παρουσίαση, σε ομάδα διαφημιστών, των εφαρφογών που αναπτήχθηκαν στο πλαίσιο του έγου και αφορούν την αξιολόγιση τόσο Στατικών όσο και Δυναμικών Διαφημιστικών μηνυμάτων.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης οι διαφημιστές που συμμετείχαν (συνεργάτες της MMS και του Μασούτη) είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι την εφαρμογή ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι άποψη σχετικά με την ευχρηστία της και την λειτουργικότητα της. Μετά την ολοκλήρωση της χρήσης της εφαρμογής ακολούθησε συζήτηση και συμπλήρωση ερωτηματολογίων με σκοπό να καταγραφεί αντικειμενικά και εμπεριστατωμένα η άποψή τους.