Από την Παρασκευή 24 Ιουνίου, όσοι επισκεφθούν το κατάστημα του Grand Μασούτη στην Καλαμαριά, μαζί με τα ψώνια τους θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην έρευνα του NeuroMarketing, κερδίζοντας 200 πόντους (αντιστοιχούν σε 6 ευρώ) στο λογαριασμό τους στην Μascard!
Τα συναισθήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανθρώπινη γνώση, αντίληψη, αλληλεπίδραση, αλλά και στην λήψη καθημερινών αποφάσεων. Πόσα διαφημιστικά μηνύματα βλέπουμε καθημερινά; Πόσα από αυτά πραγματικά μας επηρεάζουν και βρίσκουμε ενδιαφέροντα; Αντίθετα, πόσα μας κουράζουν και μας δυσανασχετούν;
Αντικείμενο του ερευνητικού έργου NeuroMkt είναι η μελέτη της Ψυχο-συναισθηματικής κατάστασης του αποδέκτη ενός μηνύματος, λαμβάνονταςυπόψη την προσωπική ιδιοσυγκρασία του καθενός. Συμμετέχοντας στην έρευνά μας, θα έχετε την ευκαιρία να παρατηρήσετε τις αντιδράσεις σας αξιολογώντας ένα οπτικοακουστικό (π.χ. τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ) μήνυμα.
Η έρευνα θα πραγματοποιηθεί σε εσωτερικό χώρο στην είσοδο του supermarket Grand Μασούτης στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης (Μητροπολίτου Καλλίδου 112), καθημερινά 12:00 – 17:00.
Πάρτε μέρος και κερδίστε 200 πόντους (αντιστοιχούν σε 6 ευρώ) στην Μascard!