Την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με διαφημιστές και εξωτερικούς συνεργάτες marketing των MMS και Μασούτη προκειμένου να μοιραστούμε μαζί τους το όραμα του NeuroMkt. Στα πλαίσια του έργου, η συνάντηση αυτή συμβάλει καθοριστικά στην καταγραφή και στον προσδιορισμό των αναγκών των χρηστών (διαφημιστών και επαγγελματιών στον χώρο του marketing) που σχετίζονται με το σύστημα αξιολόγησης διαφημιστικών μηνυμάτων που θα αναπτυχθεί.
Οι συμμετέχοντες επέδειξαν ιδιαίτερη προθυμία να βοηθήσουν την ερευνητική ομάδα να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες τους. Ακόμα, επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σύστημα αξιολόγησης καθώς θεώρησαν ότι θα μπορούσε να αποδειχτεί ένα χρήσιμο εργαλείο στην εργασιακή τους καθημερινότητα και εξέλιξη. Μέσα από μια εποικοδομητική συζήτηση η ερευνητική ομάδα της κοινοπραξίας ήρθε κοντύτερα στις πραγματικές ανάγκες του τομέα και ανέπτυξε μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση αναφορικά με τις απαιτήσεις των τελικών χρηστών.