Στο νέο μας άρθρο στο περιοδικό “Frontiers in Neuroergonomics”, παρουσιάζουμε την έρευνά μας σχετικά με τις υβριδικές εφαρμογές EEG στο neuromarketing την τελευταία δεκαετία. Πέρα από την κάλυψη της σχετικής βιβλιογραφίας και των τελευταίων τεχνολογικών ευρημάτων, παρέχουμε επίσης πιθανές μελλοντικές κατευθύνσεις που θα συνδράμουν στην εξέλιξη του τομέα, παρουσιάζουμε τους περιορισμούς που συνοδεύουν καθεμία από τις κοινώς χρησιμοποιούμενες μεθόδους καταγραφής της ανθρώπινης φυσιολογίας και συζητάμε τα ηθικά διλήμματα που διέπουν το neuromarketing από την γέννησή του.
Μείνετε συντονισμένοι
Σύνδεσμος άρθρου: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnrgo.2021.672982/full